Lavkarbo ukemeny 12/2024

Hei😊

Håper dere har hatt en fin helg🥰

Her holder jeg meg fortsatt (stort sett) til planen om å spise under 20 gram karbo per dag…

Jeg har siste tiden hatt dilla på grønnsaksmos 😅 Igår fant jeg rester i frysen av gresskar og kokte det sammen med blomkål og laget en deilig mos av det og serverte med kjøtt til.  Et tips som jeg synes virker veldig bra er at om du synes gresskaret er litt dominerende på smak så kan du tilsette 1/2 ts eddik, og jeg synes gresskar smaken demper seg😄

 

Ukemeny for denne uken består:

-Pølse og sellerirot og blomkålmos

-Tomatsuppe med kjøttboller og pannekaker til dessert

-Spicy laksepanne

-Kålruletter

-Hamburger og sellerirotfries

-Frittata

-Hamburger med sellerirot og blomkålmos

Mandag

Pølse og sellerirot og blomkålmos, oppskrift HER

Tirsdag

Tomatsuppe med kjøttboller og pannekaker til dessert, oppskrift HER

Onsdag

Spicy laksepanne, (bruk gjerne rester her, om du har) oppskrift HER

Torsdag

Kålruletter, oppskrift HER

Fredag

Hamburger og sellerirotfries, oppskrift HER 

Lørdag

Frittata, oppskrift HER

Søndag

Hamburger med sellerirot og blomkålmos, oppskrift HER

 

Håper du vil teste!

 

Ønsker deg en god ny uke!

 

 

 

 

 

#lavkarbo #vektnedgang #ukemeny #sukkerfri #glutenfri #matsommedisin #helse #helhetlighelse #renmat #matfrabunnen #ketose #keto #lchf

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg