Lavkarbo ukemeny 30/2021

Hei 😊

Her kommer mine 7 lavkarbovennlige middagstips til denne uken. Jeg er fortsatt i sommerferie modus så dette blir en repost fra sist sommer 🌞

Kjekt om du får lyst å lage noen av rettene 💗

 

Neste uke blir det flere nye retter, så håper du kikker innom da 💗

Og følg meg gjerne på min nye facebook gruppe: spisogspar lavkarbo 

 

Ukemenyen består av:

-Grillmat

-Stekt kylling med løk, blomkålris, salat og kyllingsaus

-Pannekaker med krema spinatfyll

-Ørret med sellerirotfries

-Stekt kylling med blomkålris og grønnkålchips

-Mandelgrøt

-Kyllingrull med blomkål og sellerirotmos

 

Mandag

Grillmat på menyen, oppskrift HER

Tirsdag

Stekt kylling med løk, blomkålris, salat og kyllingsaus, oppskrift HER

Onsdag

Vegetar: Pannekaker med krema spinatfyll, oppsakrift HER

Torsdag

Ørret med sellerirotfries, oppskrift HER

Fredag

Stekt kylling med blomkålris og grønnkålchips, oppskrift HER

Lørdag

Mandelgrøt er godt til middag også, oppskrift HER

Søndag

Kyllingrull med blomkål og sellerirotmos, oppskrift HER

 

Håper det smaker!

Ønsker deg en flott ny sommeruke!

💗

 

Følg meg gjerne på instagram: @katrinestenhjem

 

 

 

 

 

 

 

#lavkarbo #ukemeny #middag #sukkerfri #nutrition

6 kommentarer

Siste innlegg