Lavkarbo ukemeny 33/2020

Hei,

Så var det ny uke og nye muligheter 😀

Hverdagen kommer sigende, ferien min er over idag og jeg er tilbake på jobb. Sol og fint vær er meldt denne uken her  på Vestlandet så jeg holder litt til på sommeren med å starte uken med grillmat på menyen 😀

Og her kommer mine 7 lavkarbovennlige middagstips til denne uken.

Kjekt om du får lyst å lage noen av rettene 😀

 

Mandag

Grillmat på menyen, oppskrift HER

Tirsdag

Stekt kylling med løk, blomkålris, salat og kyllingsaus, oppskrift HER

Onsdag

Vegetar: Pannekaker med krema spinatfyll, oppsakrift HER

Torsdag

Ørret med sellerirotfries, oppskrift HER

Fredag

Stekt kylling med blomkålris og grønnkålchips, oppskrift HER

Lørdag

Mandelgrøt er godt til middag også, oppskrift HER

Søndag

Kyllingrull med blomkål og sellerirotmos, oppskrift HER

 

Håper det smaker!

Ønsker deg en flott ny uke!

 

Følg meg gjerne på instagram: @katrinestenhjem

 

 

 

 

#lavkarbo #ukemeny #middag

6 kommentarer

Siste innlegg