Hei!
Proteinbarer er veldig enkelt å lage og supert å spise etter en treningsøkt eller som litt sunnere helgekos. Disse barene smaker kjempegodt av vanilje, men du kan ha en annen smak for eksempel sjokolade visst du heller vil det. Jeg synes disse er så gode så anbefaler å lage dobbel porsjon,
Ønsker deg en god lørdag!
♥
Proteinbarer
(ca 2 store eller 4 små)
ca 20 gram mandelmel
30 gram vaniljeprotein
ca 15 gram sukrinmelis
ca 2 ss kaldt vann
ca 50 gram kokesjokolade (gjerne sukkerfri)
Bland sammen alt det tørre og tilsett litt og litt vann mens du knar deigen. Form proteinbarer og sett de i fryseren mens du smelter sjokolade i en skål i vannbad. Når sjokoladen er smeltet vender du proteinbarene i sjokoladen og legg de på et fat /brett til sjokoladen størkner. Tips: sett de gjerne i kjøleskapet så størkner sjokoladen raskere.
Håper det smaker!
♥
#spisogspar #blogg #mat #proteinbarer #hjemmelaget #protein #trening #helse #livsstil #lørdag #april #foto #Norge #vår #uke #proteinpulver #helg #matglede #helse #fitness #sunt #hjemmelaget #tips hverdag










































