Lavkarbo ukemeny: 34/ 2018

Hei!

“Hva skal vi ha til middag” er jo et ofte stilt spørsmål og det er ikke alltid så lett å komme på noe som frister. Et tips er å lage en ukemeny og handle inn hva man trenger for hele uken – DET kan en spare mye penger på!  Her kommer mine tips til middager til den kommende uken 🙂 Håper du finner noe som frister:)

 

Mandag

Kylling i karri, oppskrift HER

Tirsdag 

Varmende løksuppe, oppskrift  HER

Onsdag

Stekt sei og grønnsaker, oppskrift HER

Torsdag

Gulrotsuppe og foccacia  oppskrift HER

Fredag

Enkel sashimi, oppskrift HER

Lørdag

Fylte auberginer, oppskrift HER

Søndag

Kylling og brokkoli form, oppskrift HER

 

Ønsker deg en flott uke!

 

 

#spisogspar #matglede #helse #tips #ukemeny #lavkarbo #middag #lavkarbomiddag #lavkarbotips #helg #søndag #mandag #uke #hverdag #august

10 kommentarer
    1. Masse fine tips, og ja..det å lage ukesliste var jeg flink til..men det har sklidd ut…nå er vi bare to..og da blir det ofte litt restemat også…

    2. Kunne spist alt her..ikke på en gang da..hehe.. Lett for å lage det samme igjen og igjen..så fint med inspirasjon <3
      Ønsker deg og dine ei fin kommende uke <3

    3. Skulle ønske jeg greide spise sashimi for det ser så delikat ut, men jeg greier ikke… Tror jeg må lage meg en varmende løksuppe, kanskje til natten for jeg gruer meg fælt til 6 jobbenetter nå på en uke…spesielt når jeg har hatt så lang ferie…Takker for tips

    4. Kjempeflott med ukesmeny <3, men må ha sneket seg inn en feil :P. Når jeg trykker meg inn på de 2 første oppskriftene, så får jeg opp Fylt paprika på begge..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg