Lavkarbo julemeny/matinspirasjon 2022

Hei 😊

Denne uken deler jeg matinspirasjon til jul- som ikke er langt unna nå! De fleste av oppskriftene er enkle og med ingredienser fra vanlig dagligvarebutikk.

 

Du finner følgende oppskrifter i denne ukens meny:

-Kokosboller

-Brente mandler

-Riskrem

-Jule-sjokolade med salt karamell

-Sjokoladekake juletrær

-Krumkaker

-Ribbe med crispy svor

-Pepperkake kuler

 

Følg gjerne bloggen ved å trykke på Bloglovin knappen nede til venstre, og få gratis oppdateringer via email.

Følg gjerne facebook gruppen min Spisogspar lavkarbo

Og du er velkommen til å følge meg på instagram: @katrinestenhjem

Du finner meg også på TikTok @katrinestenhjem

Nå finner du flere av mine oppskrifter også på Sulten.no som er en gratis app HER med fokus på å spare penger og matsvinn.

Kokosboller, oppskrift HER

Brente mandler, oppskrift HER

Riskrem på lavkarbovis, oppskrift HER.

Jule-sjokolade med salt karamell, oppskrift HER

Sjokoladekake juletrær, oppskrift HER

Krumkaker, oppskrift HER

Ribbe med crispy svor til jul (jule/nyttårs meny), oppskrift HER

 

Pepperkakekuler, oppskrift HER.

Du kan også se video med oppskrift når jeg lager dette HER.

 

Håper det vil smake!

Ønsker deg en fin førjulstid!

💗

 

#lavkarbo #lowcarb #jul #sukkerfri #glutenfri #julesnop #julegodt

2 kommentarer
    1. Dette er supre julemat-tips! Og så fristende!!! Tusen takk for tips 🙂
      God Luciadag til deg – og videre inn i juletida 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg