Lavkarbo ukemeny 03/2022

Reklame | Tights.no

Hei 😊

Da var det ny uke og ny ukemeny 😊.

Denne ukens meny består av produkter fra nettbutikken Tights.no som jeg liker best, og jeg har satt sammen en ukemeny med mine favoritt middager 💗

 

Ukemenyen består av:

-Orientalsk gryterett

-Spicy tomatsuppe med hjemmelagde rundstykker

-Fiskepinner

-Kyllingwok med noodles

-Hjemmelagde tortillas

-Pizza med litt grovere bunn

-Amerikansk gryterett

-Ukens ekstraoppskrift: suksess kake/gul kake.

Du er velkommen innom på tirsdag da deler jeg 5 frokost og lunsj tips💖

 

Følg gjerne bloggen ved å trykke på Bloglovin knappen nede til venstre, og få gratis oppdateringer via email.

Følg gjerne facebook gruppen min Spisogspar lavkarbo

Og du er velkommen til å følge meg på instagram: @katrinestenhjem

💗

 

 

Mandag

Orientalsk gryterett, oppskrift HER

Tirsdag

Hjemmelaget spicy tomatsuppe med rundstykker til, oppskrift HER

Onsdag

Fiskepinner, oppskrift HER

Torsdag

Kyllingwok med noodles, oppskrift HER

Fredag

Hjemmelagde tortillas, oppskrift HER

Lørdag

Pizza med litt grovere bunn, oppskrift HER

Søndag

Amerikansk gryterett med “ris”, oppskrift HER

Ukens ekstraoppskrift:

Suksesskake, gul kake, oppskrift HER

 

Håper det vil smake!

Ønsker deg en god uke!

💗

 

#tights.no #ukemeny #middag #oppskrifter #glutenfri #sukkerfri

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg