Lavkarbo ukemeny 12/2020

Hei!

Jeg deler ukemeny som vanlig her på bloggen med sunne lavkarbovennlige middags oppskrifter.

Sist uke var en uvanlig og spesiell uke, og vi går inn i en om mulig enda mer uvanlig uke idag. Norge er i en unntakstilstand og  vi aner ikke hvor lenge det varer, forhåpentligvis bare noen uker.

Jeg jobber i helsevesenet og merket forrige uke hvor travelt det var på jobb da flere av mine kollegaer er i karantene. Det blir nok travle tider fremover også.

Jeg håper dere holder dere friske og sender masse gode tanker til dere alle sammen!

 

Mandag

Squash lasagne med cottage cheese, oppskrift HER

Tirsdag

Pai med spinat og skinke, oppskrift HER

Onsdag

Stekt laks med asparges og sennepssaus, oppskrift HER

Torsdag

Pølse med blomkål og sellerirotmos, oppskrift HER

Fredag

Blomkål, bacon, kjøttdeig og tomatsaus, oppskrift HER

Lørdag

Strimlet skinke, blomkål, brokkoli og spinat grateng, oppskrift HER

Søndag

Thaisuppe med torsk, oppskrift HER

 

Håper det smaker!

Ønsker deg en god ny uke!

 

Følg meg gjerne på instagram: @katrinestenhjem

 

 

#lavkarbo #ukemeny #middag

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg