Lavkarbo ukemeny 27/ 2020

 

Hei,

Så var det tid for deling av ukemeny med 7 lavkarbo vennlige middagstips 🙂

Det å spise lavkarbo- mat trenger ikke være så komplisert, feks den første retten jeg deler her i dag har jeg byttet ut pastaen med kokt blomkål til kjøttdeig og tomatsaus. Jeg pleier å koke pasta til resten av familien og så velger den enkelte hva de vil ha; blomkål eller pasta. Men om du har lyst å lage lavkarbo pasta har jeg også oppskrift på det som lages enkelt med få ingredienser, se fredagens middagsforslag 🙂

 

Mandag 

Blomkål, kjøttdeig, bacon og tomatsaus, oppskrift HER

Tirsdag

Pytt i panne, oppskrift HER

Onsdag

Fiskegrateng, oppskrift HER

Torsdag

Pai med Sellerirot bunn, oppskrift HER

Fredag

Lavkarbo pasta, oppskrift HER

Lørdag

Stekt kylling med blomkålris og grønnkålchips, oppskrift HER

Søndag

Skinke, blomkål og brokkoli form, oppskrift HER

 

Håper det smaker!

Ønsker deg en flott ny uke!

 

Følg meg gjerne på instagram: @katrinestenhjem

 

 

#lavkarbo #ukemeny #middag #middagstips #spise #spare #sukkerfri #glutenfri

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg