Lavkarbo ukemeny 29/2021

Hei 😊

Denne uken har jeg sommerferie, men deler allikevel mine middagstips til sommer-uken

Dette er en repost fra en sommermeny fra i fjor.

Ukemenyen består av:

-gresk salalt

-Thaisuppe med torsk og red curry

-Pølse med mos

-Kålruletter

-Avokadosalat

-Hjemmelagde kjøttboller

-Stekt ørret med mos

 

Og følg meg gjerne på min nye facebook gruppe: spisogspar lavkarbo

 

Mandag

Gresk salat oppskrift HER

Tirsdag

Thaisuppe med torsk og red currey, oppskrift HER

Onsdag

Pølse med sellerirot og blomkål mos, oppskrift HER

Torsdag

Kålruletter, oppskrift HER

Fredag

Avokadosalat, oppskrift HER

Lørdag

Hjemmelagde kjøttboller, oppskrift finner du HER

Søndag

Stekt ørret med blomkål og sellerirotmos, oppskrift HER

 

 

Håper det smaker!

Ønsker deg en fin sommeruke 

💗

Følg meg gjerne på min nye facebook gruppe: spisogspar lavkarbo

og/ eller

på instagram: @katrinestenhjem

 

 

 

#ukemeny #lavkarbo #Middag #nutrition #lowcarb #meny #sommer

7 kommentarer

Siste innlegg