Lavkarbo ukemeny 38/ 2019

Hei 🙂

Her kommer  en ny ukemeny med tips til lavkarbo middager  som jeg har satt sammen til dere 😀

Høst stormen hyler utenfor huset og det er fristende å bare holde seg innendørs!

Dagen begynte hos meg kl 05.15 og nå må jeg skynde meg til jobb 😀

 

Mandag

Lavkarbo alternativ til “pølse og potetmos”, oppskrift HER

Tirsdag

Lavkarbo pasta med kjøttdeig, tomatsaus og fetaost, oppskrift HER

 

Onsdag

Ørret med blomkål og sellerirot-mos, oppskrift HER

Torsdag

Fylte paprika, oppskrift HER

Fredag

Kålruletter, oppskrift HER

Lørdag

Blomkål suppe med ostechips og bacon, oppskrift HER

Søndag

Shepherds pie, oppskrift HER

 

 

Håper det smaker!

 

Ønsker deg en god uke!

 

 

Se gjerne innom Instagram også: @katrinestenhjem hvor jeg deler bilder av hva jeg lager av lavkarbo mat og litt bildedryss fra hverdagen 🙂

 

 

 

#lavkarbo #middag #ukemeny

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg