Lavkarbo ukemeny 39/2022

Hei 😊

Da var det tid for deling av lavkarbovennlig ukemeny med 7 middager og en ekstraoppskrift 💗.

Ukens meny består av:

-Fårikål

-Indisk kyllinggryte

-Lakseburger

-Pasta med pesto

-Crispy blomkålvinger

-Stekt ris med grønnsaker

-Løksuppe

-Ukens ekstraoppskrift: eplekake (eller rabarbrakake) i kopp

 

 

💗Nå kan du følge bloggen og få oppdateringer helt gratis! Trykk på Bloglovin knappen nede til venstre på siden.

💗Du kan også følge min facebookgruppe: Spisogspar lavkarbo, du kan trykke på facebook ikonet øverst på siden her så kommer du direkte til gruppen.

💗Følg meg gjerne på instagram:   @katrinestenhjem   hvor jeg deler flere “reels” som viser hvordan jeg tilbereder maten.

💗Og du kan nå kjøpe lavkarbo kokebøker i min Pokket.no som er en nettbokhandel jeg har i samarbeid med Gyldendal.no.

 

Mandag

Fårikål, oppskrift HER

Tirsdag

Indisk kyllingryte, oppskrift HER

Onsdag

Lakse-burger, oppskrift HER

Torsdag

Pasta med pesto, oppskrift HER

Fredag

Crispy blomkålvinger, oppskrift HER

Lørdag

Riso cantonese/ stekt ris med grønnsaker, oppskrift HER

Søndag

Løksuppe med krutonger, oppskrift HER

Ukens ekstraoppskrift

Eplekake (eller rabarbrakake) i kopp, oppskrift HER

 

Håper det vil smake!

 

Ønsker deg en god uke!

💗

 

#lavkarbo #lowcarb #middag #middagstips #dinner

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg