Lavkarbo ukemeny 41/2023

Hei,

Da var det ny uke og tid for deling av ukemeny med lavkarbovennlige middager 😊💗😊

 

Ukens meny består av:

-Lun gresskarsalat

-Kyllingpanne med parmesansaus

-Fiskeform

-Tacobowl

-Reste-pai

-Blomkålpizza

-Kylling stroganoff med selleri og blomkålmos

 

Nå finner du flere av mine oppskrifter også på Sulten.no som er en gratis app HER med fokus på å spare penger og matsvinn.

Du kan følge bloggen (gratis) og få oppdateringer på mail ved å trykke på Bloglovin knappen nede til venstre.

Og følg gjerne facebook gruppen min: Spisogspar lavkarbo hvor jeg deler blant annet rabattkoder og giveaway innimellom.

Følg gjerne meg på instagram også: @katrinestenhjem

Følg meg gjerne på TikTok: @katrinestenhjem

 

 

Mandag

Lun gresskarsalat med fetakrem, oppskrift HER.

Tirsdag

Kyllingpanne med parmesansaus, oppskrift HER

Onsdag

Fiskeform, oppskrift HER

 

Torsdag

Tacobowl, oppskrift HER

Fredag

Reste-pai, oppskrift HER

Lørdag

Blomkålpizza, oppskrift HER

Søndag

Kylling stroganoff med selleri og blomkålmos, oppskrift HER.

 

 

 

Håper det vil smake!

Ønsker deg en god ny uke!

💗

 

#lavkarbo #lowcarb #middagstips #middag #ukemeny

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg