Lavkarbo ukemeny 06/2022

Hei,

Da var det ny uke og ukemenyen er klar med 7 lavkarbovennlige middager og en ekstraoppskrift 😊

 

Menyen består av følgende middager:

-Betasuppe

-Thaisuppe med torsk

-Pai med havrefiber

-Poke ruller/sushi

-Squashgetti med scampi

-Pizzaruller

-Kålruletter

-Ukens ekstraoppskrift: Hvit varm sjokolade/kakao

 

Følg gjerne bloggen (gratis) for å få oppdateringer ved å trykke på Bloglovin knappen nede til høyre.

Følg også gjerne min nye facebookgruppe: Spisogspar Lavkarbo.

Og følg meg gjerne på instagram for daglige oppdateringer.

 

Imorgen deler jeg frokost/lunsj tips!

💗

Mandag

Betasuppe, oppskrift HER

Tirsdag

Thaisuppe med torsk, oppskrift HER

 

Onsdag

Pai med havrefiber, oppskrift HER

Torsdag

Poke-ruller/ sushi, oppskrift HER

Fredag

Squashgetti med scampi, oppskrift HER

Lørdag

Pizzarull, oppskrift HER

Søndag

Kålruletter, oppskrift HER

Ukens ekstraoppskrift:

Hvit varm sjokolade/ kakao, oppskrift HER

 

Håper det vil smake!

Ønsker deg en flott ny uke!

💗

 

#lavkarbo #middag #lowcarb #sukkerfri #glutenfri #mattips #hvaskalvispise #ukemeny #middagstips

 

2 kommentarer
    1. Mye godt å velge i her.. Kålruletter tror jeg ikke jeg har spist siden jeg var barn..men husker at det var godt .. så kanskje jeg skulle lage det snart..takk for mange fine tips <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg