Lavkarbo ukemeny 23/2021

Hei,

Da var det tid for deling av ukemeny med 7 lavkarbovennlige middagstips og en ekstraoppskrift 💗😊 Det er veldig kjekt at så mange leser ukemenyene jeg deler hver mandag,  og at  så mange blir inspirerte til å lage en eller flere av rettene 💗😊💗

Ukemenyen ser slik ut denne uken:

-Eggerull/omelettrull

-Stekt kylling med grønnkålchips og blomkålris

-Fiskesuppe med foccacia

-Kålruletter

-Hjemmelaget lavkarbo pasta

-Pizza

-Grillmat

-Ukens ekstraoppskrift: sjokoladekake

 

Mandag

Eggerull, oppskrift HER

Tirsdag

Stekt kylling, med grønnkålchips og blomkålris, oppskrift HER

Onsdag

Fiskesuppe med foccacia, oppskrift HER

Torsdag

Kålruletter, oppskrift HER

Fredag

Hjemmelaget lavkarbo pasta til middag, oppskrift HER

Lørdag

Pizza, oppskrift HER

Søndag

Grillmat på menyen, oppskrift HER

Ukens ekstraoppskrift:

Sjokoladekake, oppskrift HER

 

Håper det smaker!

Ønsker deg en god ny uke!

💗

 

Følg meg gjerne på instagram: @katrinestenhjem

 

 

 

 

#lavkarbo #lowcarb #lavkarbomiddag #dinnertime #middag #middagstips #nutrition #matbloggsentralen

8 kommentarer
    1. Hei og god morgen!
      Måtte sjekke den pizzaoppskriften din og se om det var gjær eller bakepulver i den 😀 Det går altså an å bake pizza med bakepulver – og jeg har prøvd det og den bunnen blei kjempegod!

      Herlige matoppskrifter!

      Lag deg en fin uke 🙂

    2. Hei.
      Har fulgt bloggen din en god stund, men aldri kommentert. Det vil jeg gjøre noe med nå:
      Jeg bestemte meg i sept 2020 for å ta grep mht overvekten min og ville forsøke lavkarbodiett. I dag, snart 9 mndr senere, har jeg tapt 21,5kg – og det er veldig mye takket være dine supergode, enkle oppskrifter! Så TUUUSEN takk!!!

      1. Gratulerer så mye❤️ – for en jobb du har gjort 😍🙌🙌❤️ Utrolig kjekt å høre at oppskriftene mine har hjulpet deg litt på veien 😍🥰 Tusen takk for så flott tilbakemelding ❤️🙏🙏🥰🥰😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg