Lavkarbo ukemeny 27/2023

Hei 😊

Om du har ferie, eller ikke så må en ha mat, og her idag deler jeg en sommerlig og lavkarbovennlig ukemeny 😊

 

Ukemenyen består av følgende middager:

-Hjemmelagde kyllingnuggets

-Grillmat på menyen

-Lakseburger

-Kyllingklubber med crispy grønnkål chips og tzatziki

-Poke rolls

-Mandelgrøt

-Middagspai

-Ukens ekstraoppskrift: Chiapudding

 

Følg gjerne bloggen ved å trykke på Bloglovin knappen nede til venstre, og få gratis oppdateringer via email.

Følg gjerne facebook gruppen min Spisogspar lavkarbo

Og du er velkommen til å følge meg på instagram: @katrinestenhjem

 

 

Mandag

Hjemmelagde kyllingnuggets, oppskrift HER

 

Tirsdag

Grillmat på menyen, HER

 

Onsdag

Lakseburger, oppskrift HER

 

Torsdag

Kyllingklubber med crispy grønnkål chips og tzatziki, oppskrift HER

 

Fredag

Sushi ruller/ poke rolls HER

 

Lørdag

Mandelgrøt, oppskrift HER

 

Søndag

Middagspai, oppskrift HER

Ukens ekstraoppskrift:

Chiapudding, oppskrift HER

 

Håper det vil smake!

 

Ønsker deg en flott ny uke!

💗

 

 

 

#ukemeny #lavkarbo #middag #middagstips #hvaskalvispisetilmiddag

4 kommentarer
    1. Hei.mitt navn er Marte alseen<3

      Jeg syntes du har en nydelig blogg om mat,.<3

      Jeg er en høflig og god jente som ble fristet til å lage en av rettene til mannen min og meg,kanskje den mest sunne,.

      Jeg er utrolig utrolig utrolig utrolig glad for at du har laget bloggen og ønsker deg ett godt år med bloggen,..

      Jeg er vanvittig vanvittig glad for
      At du Finns, og glad i deg!<3.

      Vennlig vennlig hilsen
      Marte alseen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg