Lavkarbo ukemeny 37/2022

Hei😊

 

Jeg har nå satt sammen en lavkarbovennlig ukemeny med 7 middager og en ekstraoppskrift på kokosboller 💗

 

Ukemenyen består av følgende retter:

-Stekt torsk med eggesmør

-Amerikansk gryterett

-Spicy tomatsuppe

-Lavkarbo mac & cheese

-Gresskar taco

-Blomkål pizza

-Pai med bacontopping

-Ukens ekstraoppskrift: Kokosboller

 

Nå har jeg et samarbeid med Gyldendal.no hvor jeg har samlet mine favoritt bøker hos

Pokket.no her finner du Frøken Holm sin bok, Fett og forstand, min kokebok fra 2019 og mange flere 😊😊😊

 💗

Nå kan du følge bloggen ved å trykke på Bloglovin knappen nede til venstre og få gratis oppdateringer om oppskrifter på mail😊

Du kan også følge meg på instagram: @katrinestenhjem

Følg gjerne min facebook gruppe Spisogspar.blogg.no

 

 

Mandag

Stekt torsk med eggesmør, oppskrift HER

Tirsdag

Amerikansk gryterett med “ris”(du kan også bruke blomkålris isteden for Monster rice), oppskrift HER

Onsdag

Spicy tomatsuppe, oppskrift HER

Torsdag

Lavkarbo mac & cheese, oppskrift HER

Fredag

Gresskar taco, oppskrift HER

Lørdag

Blomkål pizza, oppskrift HER

Søndag

Pai med bacontopping, Oppskrift HER

 

Ukens ekstraoppskrift:

Kokosboller, HER kan du se hvordan jeg lager dette 😊    oppskrift HER

 

 

Ønsker deg en god ny uke!

💗

 

#lavkarbo #middagstips

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg