Lavkarbo ukemeny 43/2019

Hei!

Her startet dagen tidlig, og jeg er straks på vei til jobb, men først vil jeg dele en  ny ukemeny  med middagstips som jeg har satt sammen  🙂

Denne uken anbefaler jeg følgende oppskrifter:

 

Mandag

Fish & chips, oppskrift HER

 

Tirsdag

Et gresk måltid, oppskrift HER

 

Onsdag

Kyllingrull til middag, oppskrift HER

 

Torsdag

Lammekjøtt-gryte, oppskrift HER

 

Fredag

Blomkål med skinke/bacon og ostesaus, oppskrift HER

 

Lørdag

Spinat lasagne, oppskrift HER

 

Søndag

Viltgryte, oppskrift HER

 

Håper det smaker!

 

Ønsker deg en flott uke!

 

 

Følg meg gjerne på instagram 🙂 @katrinestenhjem

 

 

 

#lavkarbo #middag #ukemeny #uke

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg