Lavkarbo ukemeny 43/2023

Hei,

Her kommer mine 7 lavkarbovennlige (og blodsukkervennlige) middagstips til uken vi starter på idag💗

 

Denne ukens middagstips er:

-Mumie pølser

-Løksuppe

-Stekt laks med asparges og sennepssaus

-Pai med spinat og skinke

-Thaisuppe med torsk

-Strimlet skinke, blomkål, brokkoli og spinat grateng

-Kjøttkaker i brunsaus

 

Nå finner du flere av mine oppskrifter også på Sulten.no som er en gratis app HER med fokus på å spare penger og matsvinn.

Du kan følge bloggen (gratis) og få oppdateringer på mail ved å trykke på Bloglovin knappen nede til venstre.

Og følg gjerne facebook gruppen min: Spisogspar lavkarbo hvor jeg deler blant annet rabattkoder og giveaway innimellom.

💗

 

Følg gjerne meg på instagram også: @katrinestenhjem

Følg meg gjerne på TikTok: @katrinestenhjem

 

Mandag

Mumie pølser, oppskrift HER.

 

Tirsdag

Løksuppe, oppskrift HER

Onsdag

Stekt laks med asparges og sennepssaus, oppskrift HER

Torsdag

Pai med spinat og skinke, oppskrift HER

Fredag

Thaisuppe med torsk, oppskrift HER

Lørdag

Strimlet skinke, blomkål, brokkoli og spinat grateng, oppskrift HER

Søndag

Ny oppskrift på kjøttkaker i brunsaus, oppskrift HER

Du kan se her hvordan jeg lager dette HER.

 

Håper du vil teste!

Ønsker deg en flott ny uke!

💗

 

 

#lavkarbo #middagstips #lowcarb #ukemeny #sukkerfri #glutenfri #halloween

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg