Lavkarbo ukemeny 45/2022

Hei 😊

Da var det tid for deling av matinspirasjon til denne uken vi starter på idag 💗😊

 

Ukens meny ser slik ut:
-Viltgryte med gresskar og blomkålmos

-Laksepakke

-Kålruletter med persillesaus

-Hamburger

-Fylte middagspannekaker i form

-Chaffle pizza

-Squash lasagne

-Ukens ekstraoppskrift: smil sjokolade

 

Nå finner du flere av mine oppskrifter også på Sulten.no som er en gratis app HER med fokus på å spare penger og matsvinn.

Du kan følge bloggen (gratis) og få oppdateringer på mail ved å trykke på Bloglovin knappen nede til venstre.

Og følg gjerne facebook gruppen min: Spisogspar lavkarbo hvor jeg deler blant annet rabattkoder og giveaway innimellom.

Følg gjerne meg på instagram også: @katrinestenhjem

Mandag

Viltgryte med gresskar og blomkålmos, oppskrift HER

Tirsdag

Laksepakke, oppskrift HER

Onsdag

Kålruletter med persillesaus, oppskrift HER

Torsdag

Hamburger, oppskrift HER

Fredag

Fylte middagspannekaker i form, oppskrift HER

Lørdag

Chaffle pizza, oppskrift HER

Søndag

Squash lasagne, oppskrift HER

Ukens ekstraoppskrift:

Smil sjokolade, Se hvordan jeg lager det HER, og oppskrift på bloggen HER

 

Håper det vil smake!

Ønsker deg en god ny uke!

💗

 

#lavkarbo #lowcarb #hvaskalvispisetilmiddag #whattoeat #sukkerfri #glutenfri

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg