Lavkarbo ukemeny 49/ 2023

Hei 😊

Da var det tid for å dele ukemeny med 7 lavkarbovennlige middagstips og en juleoppskrift på ribbe. Jeg vil dele en juleoppskrift hver uke nå fremover mot jul 😘

 

Ukemenyen består av følgende oppskrifter:

-Squashgetti med scampi

-Hamburgerbrød

-Stekt torsk med eggesmør

-Kyllingpanne med kremet parmesansaus

-Kyllingnuggets

-Pizzasnurrer

-Svineribbe

 

Følg gjerne bloggen ved å trykke på Bloglovin knappen nede til venstre, og få gratis oppdateringer via email.

Følg gjerne facebook gruppen min Spisogspar lavkarbo.

Og du er velkommen til å følge meg på instagram: @katrinestenhjem

Du finner meg også på TikTok @katrinestenhjem

Nå finner du flere av mine oppskrifter også på Sulten.no som er en gratis app HER med fokus på å spare penger og matsvinn, jeg er den eneste som deler lavkarbo oppskrifter hos Sulten, sålangt.

 

Mandag

Squashgetti med scampi, oppskrift HER

Tirsdag

Hamburgerbrød, oppskrift HER

Onsdag

Stekt torsk med eggesmør, oppskrift HER

Torsdag

Kyllingpanne med kremet parmesansaus, oppskrift HER

Fredag

Kyllingnuggets, oppskrift HER

Lørdag

Pizzaruller, oppskrift HER

Søndag

Svineribbe, oppskrift HER

 

Håper det vil smake!

 

Ønsker deg en god ny uke!

💗

 

#lavkarbo #middagstips #oppskrift #ukemeny #lowcarb

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg