Lavkarbo ukemeny 38/ 2024

Hei😊

Håper dere har har hatt en fin helg 😘

Idag deler jeg ukemeny med 7 lavkarbovennlige middagstips her på bloggen 😊

Kjekt om du lar deg friste til å lage en eller flere av rettene!

 

Ukemenyen består av:

-Kremet blomkålsuppe

-Frittata

-Fiskegrateng

-Pytt i panne

-Squashgetti

-Rømmegrøt

-Stekt kjøttdeig og bacon med blomkål og tomatsaus

-Ukens ekstraoppskrifter: Energibarer

-Cottage cheese rundstykker

 

 

Du kan følge bloggen (gratis) og få oppdateringer på mail ved å trykke på Bloglovin knappen nede til venstre.

Og følg gjerne facebook gruppen min: Spisogspar lavkarbo.

Følg gjerne meg på instagram også hvor jeg deler nesten daglig @katrinestenhjem

 

 

Dette er en gratis nettside. Og jeg tjener ingenting på dette.

Om du liker oppskriftene kan du gjerne Vippse 20 kr til 986 386 88

Tusen takk!

 

 

Mandag

Krema blomkålsuppe, oppskrift HER

Tirsdag

Frittata, oppskrift HER

Onsdag

Fiskegrateng, oppskrift HER

Torsdag

Pytt i panne, oppskrift HER

Fredag

Squashgetti, oppskrift HER

Lørdag

Rømmegrøt, oppskrift HER

Søndag

Stekt kjøttdeig og bacon med blomkål og tomatsaus, oppskrift HER

 

Ukens ekstraoppskrifter:

Energibarer, oppskrift HER

 

Cottage cheese rundstykker, oppskrift HER

 

Håper det vil smake!

 

Ønsker deg en god ny uke!

💗

 

 

#lavkarbo #lavkarbovennlig #ukeplan #ukemeny #middag #sukkerfri #gl

1 kommentar
    1. Jeg tror det må bli fiskegrateng en gang denne uken. Tipper IKKE selvlaget… 😀 Du vet meg og matlaging… 😀 De barene så veldig gode ut også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg