God mandag!
Er du godte-syk og vil spise noe søtt og sunt samtidig?Jeg bare elsker sjokolade, og disse proteinbarene smaker helt nydelig så legger oppskriften ut igjen. Proteinbarer er veldig enkelt å lage og supert å spise etter en treningsøkt for å få opp energien igjen, eller som lørdagsgodt / snop. Disse barene smaker kjempegodt av vanilje, men du kan ha en annen smak for eksempel sjokolade visst du heller vil det.
Ønsker dere en god ukestart!
♥
Proteinbarer
(ca 2 store eller 4 små)
ca 20 gram mandelmel
30 gram vaniljeprotein
ca 15 gram sukrinmelis
ca 2 ss kaldt vann
ca 50 gram kokesjokolade (gjerne sukkerfri)
Bland sammen alt det tørre og tilsett litt og litt vann mens du knar deigen. Form proteinbarer og sett de i fryseren mens du smelter sjokolade i en skål i vannbad. Når sjokoladen er smeltet vender du proteinbarene i sjokoladen og legg de på et fat /brett til sjokoladen størkner. Tips: sett de gjerne i kjøleskapet så størkner sjokoladen raskere.
Da er de klar for å nytes!
♥
#spisogspar #blogg #mat #proteinbarer #hjemmelaget #protein #trening #helse #livsstil #lmandag #foto #Norge #høst #uke #proteinpulver #hverdag #helse #kosthold #matglede






























